Datum objavljivanja: 6.6.2023.
Ovaj sajt je vlasništvo ‟Sportskog kluba FITKULTURA BGD”, te se korišćenje sajta i kupovina preko istog uređuje internim aktima i Opštim uslovima poslovanja koji su na ovom mestu javno dostupni.
- Poslovni podaci ‟Sportskog kluba FITKULTURA BGD”:
- Naziv: ‟Sportski klub FITKULTURA BGD”
- MB: 28815638
- PIB: 109128754
- Sedište: Braće Srnić, 23/13, Voždovac, Beograd, Srbija
- Zastupnik: Darko Stošić
Vlasnik sajta je u daljem tekstu označen kao ‟Sportski klub FITKULTURA BGD”.
Pregled:
I OPŠTI USLOVI KUPOVINE I POSLOVANJA
1.1 Informacije o uslovima kupovine i poslovanja
1.2 Pravo intelektualne svojine
1.3 Korišćenje internet stranice
1.4 Politika privatnosti
II PORUDŽBINA USLUGA
2.1 Registracija korisnika
2.2 Porudžbina željene usluge
2.3 Plaćanje poručene usluge
2.4 Cena usluge
III NAČIN I ROK ISPORUKE USLUGA
IV OTKAZ PORUDŽBINE I POLITIKA REKLAMACIJE
4.1 Otkaz porudžbine
4.2 Reklamacije
I OPŠTI USLOVI KUPOVINE I POSOLOVANJA
1.1 Informacije o uslovima kupovine poslovanja putem našeg sajta
Ovim aktom se uređuju uslovi i odredbe korišćenja našeg sajta (internet stranice), kao i uslovi
kupovine usluga na našem sajtu, uključujući elektronsku trgovinu uslugama koji predstavlja vid
daljinske trgovine kao i pružanje usluge informacionog društva (u daljem tekstu „Uslovi i
odredbe“).
Na uslove kupovine i poslovanja primenjuju se svi važeći pozitivno pravni propisi Republike
Srbije, ne ograničavajući se samo na Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o elektronskoj trgovini,
Zakon o trgovini, Zakon o obligacionim odnosima.
Prihvatanjem Uslova i odredaba, prihvata se i način otkaza porudžbine, odnosno ulaganja
reklamacije na pruženu uslugu i proceduru povraćaja naplaćenih sredstava od strane kompanije
Sportskog kluba FITKULTURA BGD.
Molimo cenjene potrošače da pre internet porudžbine, odnosno kupovine naših usluga pažljivo
pročitaju Uslove i odredbe, jer se registracijom na sajtu smatra da je kupac sa njihovom
sadržinom upoznat i saglasan.
Ovu stranicu uređuje isključivo ‟Sportski klub FITKULTURA BGD”.
‟Sportski klub FITKULTURA BGD” zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni, dopuni,
ukinemo ili na bilo koji drugi način koriguje bilo koji od ovde navedenih Uslova korišćenja. Svaka
izmena i dopuna Uslova korišćenja, izjave o poverljivosti podataka itd. stupa na snagu u času
objave na internet stranici, osim ukoliko je drugačije određeno, ali će u svakom slučaju potrošaču
u momentu kupovine biti dostupan važeći akt.
1.2 Pravo intelektualne svojine
Sav materijal koji je objavljen na našem sajtu, uključujući i usluge, individualizovani plan ishrane
i/ili telesnih vežbi, koncept sajta, ime, termin, logo, grafičko rešenje je isključivo vlasništvo
‟Sportskog kluba FITKULTURA BGD”.
1.3 Korišćenje naše internet stranice
Momentom registracije potrošač daje svoju izričitu saglasnosti da ovu internet stranu koristi na
sopstvenu odgovornost.
Ova izjava o odgovornosti odnosi se na svu neposrednu (stvarnu štetu), ili posrednu štetu
(izmaklu dobit), eventualne ozlede izazvane bilo kakvim nedostacima, greškom, izuzećem,
prekidom, brisanjem, kvarom, kašnjenjem u radu ili prenosu, računarskim virusom, prekidom u
komunikacijskoj vezi, krađom, uništenjem ili neovlašćenim pristupom, promenama ili
zloupotrebom zapisa na računarskoj opremi.
Upozoravamo potošače da naše usluge nije moguće koristiti bez upotrebe računarske opreme i
interneta. Registrovani korisnik je isključivo odgovoran za nabavku, korišćenje i održavanje svoje
računarske opreme, uključujući a ne ograničavajući se na celokupni softver i hardver koji
poseduje i koristi, kao i drugu opremu potrebnu za pristup i korišćenje naše internet stranice.
Nismo odgovorni ni za kakva oštećenja koja bi potencijalno mogla nastati kao posledica
korišćenja našeg sajta.
1.4 Politika privatnosti
Sve o politici privatnosti možete pročitati u posebnom odeljku našeg sajta koji obrađuje ovu
materiju.
2. PORUDŽBINA
2.1 Registracija korisnika
Za internet kupovinu potrebno je da potrošač ima najmanje 18 godina.
Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine.
2.2 Porudžbina željene usluge
Usluge izrade individualnog plana ishrane i/ili vežbanja se poručuju i isporučuju elektronskim
putem. Usluga se smatra poručenom onog trenutka kada registrovani korisnik završi ceo
postupak poručivanja. Odmah nakon poručivanja usluge, korisnik se automatski upućuje na sajt
banke radi online plaćanja usluge. Korisnik je obavešten o dogovorenom roku isporuke programa
i vremenskom periodu tokom kog je plan ishrane i/ili vežbanja dostupan klijentu.
2.3 Plaćanje poručene usluge
Plaćanje usluge se vrši isključivo elektronski, preko Visa, Dina, MasterCard ili Maestrometoda
plaćanja ili putem Opšte uplatnice.
Za kupovinu naših usluga možete koristiti plaćanje debitnim ili kreditnim karticama ili opštom
uplatnicom.
Isporuka naših usluga vrši se elektronskim putem.
2.4 Cena
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz
cena u drugim valutama koristi se kurs Narodne banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena
platna kartica biće izražen u lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji potošač koristi
kartičarske organizacije/banka izdavalac, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.
Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na
našem sajtu i one koju možete videti na vašem bankovnom izvodu.
3. NAČIN I ROK ISPORUKE USLUGA
Naše usluge izrade individualizovanih planova vežbanja i/ili ishrane možete platiti isključivo
elektronski, platnim karticama ili putem opšte uplatnice.
Da biste kupili naše usluge, neophodno je da budete registrovani korisnik.
Nakon registracije, sledi odeljak sa plaćanjem.
Porudžbinu i plaćanje vršite tako što odaberete opciju “SAZNAJ VIŠE” pored željene usluge,
nakon čega Vas sajt vodi kroz postupak u kom će biti potrebno da popunite osnovne lične
podatke i izvršite plaćanje. Ukoliko ste se odlučili za plaćanje karticom, program Vas automatski
vodi na portal banke, gde se vrši plaćanje karticom, a ukoliko ste se odlučili za plaćanje putem
opšte uplatnice, ista će Vam biti dostavljena e-mailom. Nakon završene porudžbine i plaćanja,
neophodno je da popunite upitnike sa ličnim i antropometrijskim podacima, životnim navikama i
stilu, medicinskom stanju, kao i ciljevima. Ovo nam je neophodno za izradu plana vežbanja i
ishrane.
U dogovorenom roku od dana plaćanja će Vam biti usluga stavljena na raspolaganje.
Plan treninga i/ili ishrane ćete dobiti isključivo nakon izvršenog plaćanja.
4. OTKAZ PORUDŽBINE I POLITIKA REKLAMACIJE
4.1 Otkaz porudžbine
Otkaz porudžbine je, bez obzira na razlog, moguće izvršiti u roku od 48 časova od momenta
poručivanja i plaćanja iste. Nakon tog perioda, otkaz porudžbine je nemoguć, kao i u momentu
kada Vam je poručena i plaćena usluga već isporučena.
Slanjem porudžbine i plaćanjem iste dajete svoju prethodnu i izričitu saglasnost da ste, u smislu
odredbi člana 37. Zakona o zaštiti potrošača, svesni i saglasni sa tim da gubite pravo na
odustanak od ugovora u slučaju kada je isporuka usluga već izvršena, odnosno kada ste uslugu
već dobili elektronskim putem.
U slučaju otkaza porudžbine u prvih 48 sati od porudžbine i uplate, potrošaču se plaćeni iznos
vraća u celosti.
Otkaz porudžbine vrši se štampanjem, popunjavanjem i potpisivanjem, i skeniranjem i slanjem
dokumenta “otkaz porudžbine”.
Otkaz porudžbine je neophodno poslati elektronski na sledeću adresu: info@dare2befit.rs
Otkaz porudžbine podnet po isteku roka od 48 časova od časa prijema porudžbine i novca i/ili
prijema usluge (digitalnog sadržaja) neće se uvažiti, sa čime se korisnik usluga složio da isto ne
važi.
U slučaju otkaza porudžbine, sredstva se potrošaču koji je prethodno platio nekom od platnih
kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, vrši isključivo preko VISA, EC/MC i
Maestro metoda plaćanja, odnosno isključivo na račun platne kartice, storniranjem originalne
transakcije. Povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice vrši banka, na zahtev trgovca.
4.2 Reklamacije
‟Sportski klub FITKULTURA BGD” ima obavezu da poručenu i plaćenu uslugu izrade
individualizovanog plana ishrane i/ili vežbanja isporuči korisniku usluga/potrošaču elektronskim
putem, na način bliže opisan u prethodnoj glavi, u unapred dogovorenom roku (koji je definisan i
predviđen programom koji je korisnik odabrao) od časa prijema porudžbine i plaćanja.
Neisporučivanje plana i programa ishrane i/ili vežbanja u gore navedenom roku smatra se
razlogom za raskid ugovora od strane potrošača, u kom slučaju smo u obavezi da u potpunosti
izvršimo povraćaj novca u roku od 24 časa od časa primljenog obaveštenja o raskidu ugovora.
Obaveštenje o raskidu ugovora mora se poslati elektronski na sledeću adresu: info@dare2befit.rs
Reklamacija se može uložiti i iz razloga nesaobraznosti poručenog sa isporučenim planom
ishrane i vežbanja, a naročito ukoliko je specifičan zahtev klijent jasno istakao prilikom slanja
porudžbine.
Način slanja reklamacije:
U slučaju reklamacije, potrošač je dužan da uputi reklamaciju a jedan od sledećih načina:
– imejlom slanjem reklamacionog zahteva na imejl adresu: info@dare2befit.rs
– slanjem preporučenom poštom popunjenog i potpisanog reklamacionog zahteva, na sledeću
adresu: ‟Sportski klub FITKULTURA BGD”, Braće Srnić, 23/13, Voždovac, Beograd, Srbija.
U zakonskoj smo obavezi da na uloženu reklamaciju odgovorimo u roku od 8 dana od dana
prijema reklamacije I predložimo način rešavanja reklamacije. Predloženi način rešavanja
reklamacije mora se realizovati u roku od 15 dana od dana slanja odgovora potrošaču.
Na odgovornost za nesaobraznost pružene usluge elektronskim putem primenjivaće se odredbe
Zakona o zaštiti potrošača, Zakona o obligacionim odnosima, kao i ostalih važećih propisa
Republike Srbije.
Završne odredbe:
Naša glavna preokupacija je Vaše zadovoljstvo. Plan ishrane i vežbanja je pažljivo prilagođen
baš Vašim specifičnim potrebama i garantuje rezultate samo ako ga dosledno pratite. Ipak,
napredak može varirati zbog različitih faktora, pa treba imati na umu da brzina postizanja željenih
rezultata može biti individualna, čak i ako se strogo pridržavate plana i programa.
Važno je imati na umu da lični razlozi za nepridržavanje programa ne mogu biti osnov za
reklamaciju, kao ni nezadovoljstvo brzinom napretka prema planiranim ili željenim rezultatima, ili
čak izostanak rezultata. Nažalost, nemamo načina da proverimo da li se strogo pridržavate plana
ishrane i vežbanja onako kako se očekuje.
‟Sportski klub FITKULTURA BGD”